دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی نازنین
دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی نازنین
چهار شنبه 28 فروردين 1398 ساعت 12:10 | بازدید : 117 | نویسنده : admin | ( نظرات )

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی نازنین

دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی نازنین از مازیار فلاحی با لینک مستقیم و کیفیت اورژینال به همراه متن آهنگ از  سایت دانلود آهنگ جدید مرسی موزیک

خواننده : مازیار فلاحی | سبک آهنگ : عاشقانه شاد  آهنگساز: فرامرز نصیری | ترانه سرا: محمد مهدی علینژاد

Danlod Ahang jadid Mazyar Fallahi – Nazanin

دانلود آهنگ مازیار فلاحی نازنین

 

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی نازنین

دانلود آهنگ مازیار فلاحی نازنین

متن آهنگ نازنین مازیار فلاحی

بیا بیا بیا بیا
ای جان من جانان من تو جان جانی من سرخوشم من دلخوشم چون تو بمانی
من بی تو اینجا خسته جانم بیقرارم من مانده ام با خاطرت در روزگارم
بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا بی تو من خسته جانانم ببین ببین بی تو من جان پریشانم بی تو من بیقرارم
بیا ببین از غمت ناله سر دادم ببین مرا بی کسم دل مرنجانم بی تو من بیقرارم

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 



موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان بلوگ و آدرس funblog1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 26
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 73
:: بازدید سال : 121
:: بازدید کلی : 18288